یوتابیوتاب، تا این لحظه: 13 سال و 10 ماه و 26 روز سن داره

روزهای آبنباتی

نظرات (5)

عمو عدس
21 دی 92 8:57
I wish a lifetime full of prosperity & joy for all of you, especially my dear Amitida
مامان
پاسخ
tankful you of boon , upbeat to you
مامان زهره
26 دی 92 11:09
عزیزم پایست واسه عکس انداختن
مامان
پاسخ
آره دیگه بچه های این دوره زمونه اند دیگه مرسی از اینکه سر زدید
دخمل جیگرطلا
27 دی 92 14:15
سلام چه وب خشگلی دارین موافق تبادل لینک هستین؟
مامان
پاسخ
سلام نظر لطفتونه تبادل لینک رو انجام دادم مرسی
مامان عسل
30 دی 92 7:50
هزار ماشالا به اين دختر خانوم ناز
مامان
پاسخ
مرسی نظر لطفتونه
زهرا مامان ایلیا (شیرین تر از عسل )
13 بهمن 92 19:11
سلام دوست عزیز من از تو پرسش و پاسخ اومدم وب شما درباره اون ادرس زیبا کده که گذاشتی اول خواستم تشکر کنم سایت خیلی خوبیه ممنونم اما من فقط تونستم از مطالبش استفاده کنم خودم نتونستم تبادل نظر داشته باشم خواستم عضو شم اما نشد میشه بهم بگید چه طوری باید عضو بشم شما هم عضو هستین اگه ممکنه راهنماییم کنید مرسی
مامان
پاسخ
سلام خواهش میکنم . توی وبتون جواب دادم