یوتابیوتاب، تا این لحظه: 13 سال و 10 ماه و 21 روز سن داره

روزهای آبنباتی

سفر اصفهان

1392/11/9 0:05
نویسنده : مامان
968 بازدید
اشتراک گذاری

خدای من ازت ممنونم به خاطر همه چبز....

درود

تقدیم به تو . به چشمهایت و به قلبت که زیبا همه چیز رو میفهمی و درک میکنی سفر اصفهان رفتنمون رو واست ثبت میکنم .

سفر خوب و سه نفره شادی رو باهم داشیم و اولین فرصت طبق معمول همیشه که به اصفهان میریم ... عکس ها گویای آن هست .

 

پیش به سوی موزه منابع طبیعی علاقه خاصی به اون مکان داری و بسیار زود دوست پیدا کردی کنجکاوانه و با دقت خاصی نگاه میکردی و از من و پدر سوال های زیادی پرسیدی که ماهم در حد سنت توضیح دادیم .

 

 

با دوست جدید تو محوطه موزه حسابی بازی کردی بعد رفتیم پاغ پرندگان اینم کلی ذوق از دختری...



 

 

 

با دقت و صبوری نگاه میکردی عاشقانه دوست دارم کنجکاو من.

پدر بنده خدا خیلی خسته شد همش بغلت میکرد یا کوله پشتی یا به قول خودت کوله بالایی ....

بعد هم رفتیم میدان امام ناهار خوردیم و باقی عکس های آن روز به یاد ماندنی.

 

بعد از کمی استراحت دوباره شروع شد....

 

 

پسندها (3)

نظرات (13)

یلدا
10 بهمن 92 13:35
آب بازیشو نگاه کن
مامان
پاسخ
مامان هیلیا
10 بهمن 92 13:39
بچه ها پرندها رو دوست دارن بچه منم وقتی میریم باغ پرندگان کلی ذوق میکنه.
مامان
پاسخ
بله همین طوره که میگید
خواهر فرناز
12 بهمن 92 22:48
عزیزم سلام شما کجا زندگی میکنید؟ تو پرسش وپاسخ نوشته بودین اومدین اصفهان مانتو خریدین میشه بپرسم از کدوم مغازه؟میشه لطف کنید ادرسشو بهم بدین من خیلی سخت میپسندم یعنی تمام قسمت پرسش وپاسخ مدل مانتو و.. دنبال کردم ولی هیچ کدوم به دلم نبود ممنون میشم گلم
مامان
پاسخ
سلام دوست خوبم توی وبتون جواب دادم
خواهر فرناز
13 بهمن 92 14:35
مرسی گلم
مامان
پاسخ
خواهش میکنم
نادیا
14 بهمن 92 12:44
وااای عزیزم موهاش چقدر ملوسه ببوسش حتما ازت خبری نیستااااااا ؟؟؟؟
مامان
پاسخ
مرسی نادیا که همیشه سر میزنی .
زهرا مامان ایلیا (شیرین تر از عسل )
14 بهمن 92 18:07
عزیزم تو نی نی گپ تایید کردم درخواست دوستی رو ممنونم که جوابم و دادی برم امتحان کنم ببینم میشه
مامان
پاسخ
مرسی . اگر مشکلی بود اطلاع بدید راهنماییتون کنم
زهرا مامان ایلیا (شیرین تر از عسل )
15 بهمن 92 4:50
دوست عزیز بازم همون مشکل قبلی من هر چی مینویسم و ثبت میزنم قبول نمیکنه رمز و عوض کردم پست الکترونیکی مو عوض کردم با هر اسمی میرم مینویسه صحیح نیست شما تونستی عضو شی
زهرا مامان ایلیا (شیرین تر از عسل )
15 بهمن 92 16:46
من تو نی نی چت منتظرتم
زهرا مامان ایلیا (شیرین تر از عسل )
15 بهمن 92 16:47
همش برای من مینویسه لطفا پست الکترونیکی را صحیح وارد کنید اخه یعنی چی من باید چی وارد کنم که قبول کنه
دخمل جیگرطلا
16 بهمن 92 22:28
سلام مرسی از حضورتون شما هم لینک شدین سفر خوش گذشت؟
مامان
پاسخ
سلام جاتون سبز بود.
عمو عدس
17 بهمن 92 8:04
فراوان درود بر یوتاب شیرین زبان و دوست داشتنی ام ایشالا همیشه روز و روزگار بر تو و خونواده خوش و لحظه لحظه زندگیتون ناب و نایاب
مامان
پاسخ
لی لی تم
22 اسفند 92 13:45
به پاتوق امن مامانای نی نی وبلاگی دعوتین
عمه جون مريم
17 تیر 93 9:06
الهي قربون ايران گرديت برم عمه جون... زهرا جون زن داداش گلم مرسي واسه عكساي زيبا و قشنگي كه ميگيري