یوتابیوتاب، تا این لحظه: 13 سال و 10 ماه و 26 روز سن داره

روزهای آبنباتی

آمی تیدا در سال جدید

1393/1/21 14:48
نویسنده : مامان
1,420 بازدید
اشتراک گذاری

آمد بهار دلها .............

خدایا شکرت

درود

وای که سال خیلی خوبی رو آغاز کردیم و امسال نوروز همش در سفر بودیم حسابی به دختر خوبم خوش گذشت . خیلی

خوشحالم از اینکه در کنار ما هستی و به زندگیمون معنا دادی . خیلی چیزایی رو که سال پیش درک نمیکردی

مثل عیدی گرفتن امسال هاخیلی واست جای تعجب داشت و واستون توضیح دادم خواستی که شما عیدی

بچه ها رو که شکلات پیچ کردم رو بهشون بدین ....

سفری داشتیم به سرزمین مادری و بعدهم سرزمین پدری و در نهایت سفر به شهر زیبای شیراز که عکس

به ثبت این روزهای آبنباتی کمک کردنند.

مرکز خرید و پارک زیتون شیراز

 

 

 

 

هتل شمس شیراز

 

 

رستوانی که اسمش یادم نمیاد واقع در کنار میدان ابولکلام آزاد که ویوو رستوران پارک بود که آمی تیدا

منتظر بود بعد از صرف ناهار بره پارک و با بچه ها بازی کنه

 

 

 

و بعد از بازی رفتیم تخت جمشید

 

 

 

اینم از سیزده بدر در راه بازگشت و هوای بارانی و سرد ....

 

 

 

 

 

پسندها (14)

نظرات (6)

خواهرفرناز
27 فروردین 93 21:22
سلام عزیزم در مورد سوالی که پرسیده بودی برای تم تولد من تم تولد طراحی میکنم اگه دوست داشتی بیا وبلاگم در مورد قیمت هم باهم کنار میایم چند نمونه تقویم هم تو وبلاگ کودک من نمونه کارم هست برای علی خوشتیپ مامان هم چند نمونه طراحی کردم دوست داشتین ازشون سوال کنید تا حالا برای هر کی طراحی کردم خیلی خوشش اومده
مامان پریسا
15 اردیبهشت 93 8:56
سلام گلم. در پرسش و پاسخ نوشته بودید اهوازی هستید. ما هم.... خوشحال شدم یه دوست همشهری دیگه پیدا کردم.
عمو عدس
17 اردیبهشت 93 9:33
درود بر یوتاب شیرین زبون و دوست داشتنی ام ایشالا بودنت در کنار مامان و بابای مهر پیشه ات دیرپا و جاودان باد، ایشالااااااااااااااااااااااااااااااااا
مامان فهیمه
5 خرداد 93 16:35
ماشالا به دخمل خوشگل و بامزه
عمه جون مريم
17 تیر 93 9:12
فدات بشه عمه ... اما اينجا بايد تشكركنم از هنر زن داداشه دوست داشتنيم كه عكس هايي به اين زيبايي ميگيره
پدر
1 خرداد 95 13:39
درود بر بانوي من... خوشا به حال من كه در رفتن به شيراز شما رو به همراه داشتم و تونستم كاري كنم كه خوش بگذروني... اميدوارم هميشه شيراز باشيم در كنار هم ...