یوتابیوتاب، تا این لحظه: 13 سال و 10 ماه و 26 روز سن داره

روزهای آبنباتی

دوره خلاقیت

1394/8/1 11:09
نویسنده : مامان
809 بازدید
اشتراک گذاری

سلام
سپاسگذارم از پروردگار محبوبم

حس خوبی به اینجا دارم واسه ثبت اتفاقات و پیشرفتهای فرشته کوچکم مینویسم . مدتی بود که سیستم وبلاگ واسه من مشکل داشت شکر خدا رفع شد و خوشحالم که میتونم جبران کنم این تاخیر رو

عکسهای دوره تابستانه خلاقیت رو میذارم سه ماه تابستان رو به هدر ندادی و آموزش ها و رسیدگی عالی بود خوشحالم این امکان برای شما فراهم شد که این چنین اصولی و جامع آموزش ببینی خدای بزرگ را شاکرم.

 

 

 

 


 

 

پسندها (3)

نظرات (1)

پدر
1 خرداد 95 13:18
درود بر شما ،بانوي من. "كودك خلاق" يك آموزشگاه هست درگلستان كه آموزشهاي فراووني به شما داد و من از شما سپاسگذارم كه همه ي آموزشها رو بسيار خوب فرا گرفتي گل خوبم. اميدوارم هميشه بتونم براي شما و بويژه آموزش شما تلاش كنم. سپاس از كاردستيهاي زيبات و هنر زيباترت همه چيزم...